אנו רואים את השינוי האדיר שעברה אותה שיטת הלימוד מאז שנות השלושים התחליה הלימוד בשיטת המורה במרכז והילד לוח חלק וצריך למלא אותו אז הגישה של המורה היא הוא המקור של הידע וצריך לדחוס את הידע הזה לראש התלמיד ושיטת לוח וגיר , והגישה הפרונטאלית היא אכי מוצלחת המורה נותן החומר והילד מקבל ,
אבל איפו הילד ,ההבדלים בין הילדים החשיבה , עד שבאה שיטת הילד במרכז ופי הגישה הזו נהפכת השיטה הילד התחלי להיות שותף התכנית הלימדה הוא יכול ללמוד בכמה דרכים לימוד גמיש כיתות פתחות בחירת מקצועות למידה פעילה יחסים בלתי פורמאליים בין התלמיד למורה החיבור לעולם הרחב דרך הרשת שילוב הטכנולוגיה החדשה בלימודים ,
אם מחפשים שיעורים אנו מוצים הרבה אתרים ורשתות למידה דריך משחקים שהילד רוכש את הלמידה בעצמו ,
זה לא אומר שהמורה אין לו צורך להפך התפקיד נהפך ליותר קשה , הוא צריך להיות מדריך ,ואיש מקצוע חדשני ועבר את השינוי הטכנולוגי .
כדי להתמודד עם התקדמות התלמידים האלה
אבל איפו הילד ,ההבדלים בין הילדים החשיבה , עד שבאה שיטת הילד במרכז ופי הגישה הזו נהפכת השיטה הילד התחלי להיות שותף התכנית הלימדה הוא יכול ללמוד בכמה דרכים לימוד גמיש כיתות פתחות בחירת מקצועות למידה פעילה יחסים בלתי פורמאליים בין התלמיד למורה החיבור לעולם הרחב דרך הרשת שילוב הטכנולוגיה החדשה בלימודים ,
אם מחפשים שיעורים אנו מוצים הרבה אתרים ורשתות למידה דריך משחקים שהילד רוכש את הלמידה בעצמו ,
זה לא אומר שהמורה אין לו צורך להפך התפקיד נהפך ליותר קשה , הוא צריך להיות מדריך ,ואיש מקצוע חדשני ועבר את השינוי הטכנולוגי .
כדי להתמודד עם התקדמות התלמידים האלה