יום שני, 23 בינואר 2012

מסיבת הערכה

היום יום שני וזה היום האחרון בסמסטר זהו הגענו לסוף לצעדים האחרונים בתאור לפני כמה שבועות לא היה לנו סיכוי שזה נגמר כל כך לחץ כולם לוחצים עסוקים בעבודות במאמרים של ד"ר עמי . בעבודת ד"ר מיקי כולנו בלחץ מפחיד מתי יגיע הסוף , והנה הגיע הסוף שהינו חמכים כל כך . אבל זה מאד מרגש הגיע יום אחרון לסמסטר ד 23/1/2012 .
כל החברים היו בבוקר באים לפתעת גילה היא עבדה במשך שבוע על המסיבה היה מדיהם יום ידעתי כמה אנחנו קבוצה מדהימה כל החברות והחברים ביחד כולם באו עם משהו מתוק  . המסיבה הפתיעה אותי מאד ארגון טוב מאד אווירה חמה כיף הערכה לד"ר גילה קורץ שהיתה איתנו מהיום הראשון תומכת עוזרת תמיד נמצאת האמת לי עזרה מאד וגם אני מעריכה מאד את הדאגה שלה היתה מעולה כמרצה נתנה לי לחזור בזכרון לחמנכת שלי ביסודי שהיתה איתנו בכל רגע ולא רק בזמן השיעור אז מגיע לה יותר מהערכה .
המסיבה היתה מרתקת הרגשנו את הקבוצה כאחד כל אחד יש לו את ההערכה שלו כל אחד הוא חשוב בקבוצה ,
מארגנות המסיבה גם מגיע להם הערכה , החברה שרקדה עשתה לא אחלה סיום לתאור  וגם החבר שנגן והשיר היה לו הרבה פירוש . וגם השיר שהכינה גילה מדהים . כל כך הייתי במסיבות אבל כזו לא היה .
נכון להגיע לסוף זה משהו מדהים אבל לעזוב קבוצה מדהימה כזו זה הפסד ותמיד ההפרדה קשה ואני לא אוהבת אותה .
בסוף אני מקווה לכולם הצלחה בכל המבחנים והעבודות ובכל צעד הלאה . ונפגש תמיד בשמחות . ום תהיה לנו עוד יום כזה יהיה מדהים .