יום שלישי, 17 בינואר 2012

שיעור מתוקשב

זה הפעם הראשונה שאני מעבירה שיעור מתוקשב בכתה לפי בקשת פרופ" מיקי רונין בהעברת המשחק .
זה היה שיעור במדעים בכתה ה  בבית ספר אלסלאם .
סיכום לשיעור בעלי חיים ידעת למיין לפי המשפחות הסברתי את הנושא בעזרת המקרן והתלמידים התלהבו מאד מהמשחק וכולם רצו להתחבר הסברתי פעם אחת והמשחק היה בשפה העברית ,והם לומדים הנושא בערבית אבל זה לא הפריע להם כל כך הם הסבירו אחד לשני וכלום רצו לשחק וענות נכון היה מדיהם התלהבות התלמידים הבנתם המהירה למשחק ומי שלא היה מחובר הצרף לחבר שלו העיקר לשחק .
במקרה זה היה הכתה של הבת שלי והיא לקח אחריות לעזור לי לחיבור שאר התלמידים בלי לבקש ממנה וגם התלמידים מי שנתקל בבעיה היה קורא לה הרגישה בטחון עד הסוף .
י בתור גננת ובעבר מורה בכתה א-ב היה לי נפלא הרגשתי את השינוי בשיטה שהייתי מלמדת בה והשיטה הזו היה הבדל גדול מאד .לפי הניסוי חושבת שצריך להעביר לילדים שיעורים דרך המחשב זה נותן הרבה למורה ולתלמיד .הם ממש עיבדו את הידע שלהם והשתמשו בו טוב מאד .
לפי מה שראתי בבית הספר המנהל חדש הוא התחיל בהכנסת התקשוב לבית הספר , ולא רק בחדר מחשבים אלא גם בכיתות אבל עדיין יש להם בעיות בחיבור ואת הסיבה נדע במחקר שנעשה בגלל עבודת הסימנר .