יום ראשון, 3 ביולי 2011

שיעור מקוון

תקשוב ,טכנולוגיה ,חינוך ,היסטוריה , מורה , תלמיד , מחשב , לוח חכם,
מורה , תלמיד ,לוח ,גיר  #מורה , תלמיד ,מחשב , טכנולוגיה ,מקרן ,חיבור לאינטרנט .
במאה ה 21 התחילה להפוך את שיטת הלימוד במקום שיעור פרונטאלי שיעור מקוון .
האם זה אותו דבר ?  בהחלט לא .
אולי אותו מטרה העברת החומר הנלמד ללמוד העברת הידע ועיבוד מידע אבל בשיעור מקוון יותר אינטראקטיבית ללומד הוא יותר פעיל מול המחשב למידה עצמית יותר יעילה לעיבוד מידע .
כלים מקוונים לצורך עיבוד ,הצגה ,והפצה של מידע .המורה משתמש יותר במחשב במקרן וחיבור לאינטרנט סרטון .
השיעור בו נעשה שימוש בתוכן מקוון .
פעילות איטראקטיבת היא הפעלה בין הלומד והמחשב אז הוא שיעור המלווה בפעילות בסביבה מקוונת בכיתה והמורה עובד עם סביבה מקוונת להוראתו ולקידום תלמידו .
"שיעור המקוון יכול להעריך בכל מרחב למידה בו משולבת טכנולוגיות ,מחדר כיתה רגיל עם עמדת מורה ועד חדר כיתה עם מחשבים לשימוש הלומדים בו במהלך השיעור " רותם ופלד 2008
לכן מורה מקוון ומחשב מחובר למקרן ולאיטרנט ,או לעמדת שליטה בכיתת מחשבים .
למטרת קידום הלומד וההוראה וכישורי הלומדים ,זאת אומרת ששיעור מקוון יכול להעריך בכל מרחב למידה בו משולבת טכנולוגיות ,השימןש בסיבה המקוונת בגלל מטרות השיעור וצריכו ואיכות השיעור המקוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה